Blog > Komentarze do wpisu

Z wizyta..

Miala od wczoraj byc u mnie moja mama.. Przyjezdza raz na pare lat, z reguly, zeby zobaczyc gdzie mieszkam, bo przeciez regularnie sie przeprowadzam.. Wiercilam jej w brzuchu o ten przyjazd juz od roku.. Lata leca, ma juz 75 lat, wiec podrozowanie moze stac sie uciazliwe..caly pobyt mialam zaplanowany, wycieczki, wyjscia i po prostu pobycie ze soba...

Niestety nic z tych planow nie wyszlo, bo tydzien temu miala wypadek i zlamala sobie miednice, lezy w szpitalu oczekujac na operacje spojenia.. Rozmawiam z nia codziennie i wiem, ze jest w dobrym nastoju, ma opieke, ma codziennie odwiedziny rodziny i przyjaciol, ale bardzo sie o nia martwie.. Bo kto wie co po takiej operacji, jak dlugo potrwa powrot do zdrowia i mobilnosci.. Mieszka z moim bratem i bratowa, wiec sama nie jest, ale...

No i tu by trzeba bylo osobny wpis, bo bratowa z mama sie specjalnie nie dogaduja z wielu powodow i na wielu poziomach. A moj brat miedzy nimi.. W kazdym razie na pewno nie chce, zeby bratowa w czymkolwiek pomagala, bo juz i tak z siebie robi meczennice zyciowa..Poza tym jest w ciazy, wiec zadnych dodatkowych obiazen jej nie trzeba..

W kazdym razie trzeba bedzie mamie zmienic pokoj, bo obecny jest na najwyzszym pietrze i odpowiednio przystosowac.. Chcialabym tez zeby ktos przychodzil 2x na dzien zeby pomoc przy toalecie, itd..Martwie sie wszystkim, bo mnie tam nie ma i na nic wlasciwie nie mam wplywu.. Oczywiscie pojade jak tylko bedzie wiadomo kiedy mama bedzie mogla wyjsc ze szpitala..

Wiedzialam, ze ten rok bedzie pod znakiem pobytow w Polsce, ale nie myslalam,ze z takich powodow.. :-(

niedziela, 02 czerwca 2013, kasiadean

Polecane wpisy

  • Wiosennie czy swiatecznie?!

    Hmm, raczej ani jedno ani drugie.. Bo choc jest slonecznie to w powietrzu nie czuc wiosny, ale pachnie zima.. sa krokusy i zonkile, ale pakow na drzewach nie wi

  • Z ostatniej chwili....

    mam sie do podzielenia dwoma bardzo pozytywnymi wydarzeniami: - Sprawcy kradziezy do mojego mieszkania zostali schwytani! Doslownie! :-) Wszystko dzialo sie w s

  • Tym razem o wlamaniu...

    O kradziezy osobistego mienia pisalam tu w lipcu.. wtedy to byla tylko moja ulubiona spodnica.. Wczoraj wlamano mi sie do mieszkania!!! Mieszkam wkompleksie mie

Komentarze
2013/06/02 17:56:36
Zdrowia dla mamy!!!! wspolczuje, bo czeka Cie nie lada wyzwanie organizacyjne, te odleglosci zawsze staja sie problematyczne mimowielu lotow obecnie, niestety czasu tez potrzebujemy!!!Trzymaj sie!!!
-
2013/06/06 07:55:00
Będzie dobrze. Najważniejsze, że Mama nie jest sama.
-
2013/09/02 23:11:13
Mam nadzieje, ze z mama juz lepiej? Bardzo mi przykro, ze tak sie stalo. Sciskam i pozdrawiam:)
-
2013/09/27 07:48:07
Halo!?