Blog > Komentarze do wpisu

Wiosennie czy swiatecznie?!

Hmm, raczej ani jedno ani drugie.. Bo choc jest slonecznie to w powietrzu nie czuc wiosny, ale pachnie zima.. sa krokusy i zonkile, ale pakow na drzewach nie widac.. Nadal trzeba chodzic w plaszczu zimowym, kozakach i rekawiczkach! Do tego Jet Stream jest pod UK, wiec zapowiada sie arktyczna wiosna i lato - gdzie ten global warming?!

Poza tym nie wiem gdzie pierwsze 3 miesiace tego roku sie podzialy?! Wszystko w okol pedzi na zdwojonych obrotach.. Od poniedzialku do poniedzialku.. Praca oczywiscie pochlania mnie calkowicie.. Ciecia etatow trwaja nadal, w planch nowa restukturyzacja, moj szef odchodzi na emeryture i prawdopodobnie bede musiala starac sie o wlasna prace na nowo - wszystko wyjasni sie kolo maja/czerwca.. Teraz nie zostalo nic poza robieniem tego co do mnie nalezy i usmiechaniem sie do wszystkich dyrektorow, bo nie wiadomo ktory z nich zostanie moim! Brr!

Z wiesci podrozniczych - wrzucilam zdjecia z rejsu po Morzu Srodziemnym TU - rejs byl na prawde niesamowity - piekna pogoda, krajobrazy, wspaniale zabytki i pyszne jedzenie! Chcialabym na takie rejsy co najmniej raz w roku jezdzic! :-) Bilety do Polski zarezerwowane na 19ego kwietnia na cale 10 dni , a ze kwiecien juz za rogiem to niewiele trzeba bedzie na ta podroz czekac..

A na koniec to zycze wszystkim Wesolego Jajka i Mokrego Dyngusa - tu w UK to swieto kojarzy sie przede wszystkim z dlugim weekendem, ogrodkowaniem i DIY w domu!

                                   

sobota, 30 marca 2013, kasiadean

Polecane wpisy

  • Rozliczenia, podsumowania i prognozy....

    13 to z reguły moja szczęśliwa liczba. Niemniej jednak 2013 mimo, ze te 13 w sobie mial do takowych nie należał . Wręcz przeciwnie po podsumowaniu nadaje si

  • Z wizyta..

    Miala od wczoraj byc u mnie moja mama.. Przyjezdza raz na pare lat, z reguly, zeby zobaczyc gdzie mieszkam, bo przeciez regularnie sie przeprowadzam.. Wiercilam

  • Tym razem o wlamaniu...

    O kradziezy osobistego mienia pisalam tu w lipcu.. wtedy to byla tylko moja ulubiona spodnica.. Wczoraj wlamano mi sie do mieszkania!!! Mieszkam wkompleksie mie

Komentarze
2013/04/01 17:48:57
Dobrze, że się wreszczie odezwałaś. U nas śniegu po kostki. Wszystkiego dobrego, Kaśku.
-
2013/04/01 18:24:54
czas pedzi a ja nie wiem dokad...no i wciaz ta sama zima... :/
-
2013/04/03 19:59:53
Hej brommba! Dzieki za pamiec - tak jakos ten czas ucieka!
U nas zimno,ale w miescie bez sniegu! I dzis nawet przyuwazylam zolte forsycje!:-)
-
2013/04/03 20:00:34
Kolumbina - no wlasnie!:-( do rychlego!