Blog > Komentarze do wpisu

Z ostatniej chwili....

mam sie do podzielenia dwoma bardzo pozytywnymi wydarzeniami:

 - Sprawcy kradziezy do mojego mieszkania zostali schwytani! Doslownie! :-) Wszystko dzialo sie w srode, czyli dwa tygodnie po wlamaniu.. Ci sami zlodzieje postanowili jeszcze raz sprobowac nastepnych wlaman w tym kompleksie.. Wlasciwie to czemu nie skoro tak latwo im poszlo za pierwszym razem.. Weszli tym samym sposobem - gdy brama z podziemnego garazu otwarla sie po wyjezdzie samochodu.. Tym razem stoz ich wypatrzyl na kamerach, zawiadomil policje i zablokowal wszystkie wyjscia awaryjne.. I po sprawie! Okazalo sie, ze panowie to znane ptaszki i jeden z nich juz siedzi w wiezieniu.. Policjant zajmujacy sie moja sprawa przyszedl spisac zeznania.. Raczej nie ma szans na odzyskanie bizuterii, ale na to raczej nie liczylam. Napisalam rowniez do administracji, ze to niewyobrazalne, zeby nie bylo zadnego zamka na drzwiach do budynkow z garazu i z tego co wiem to beda one zakladane - do tego ja z garazu nie korzystam, a za jego utrzymanie place... Odszkodowaniem za bizuterie zajmuje sie ubezpieczenie.. Na prawde jestem zadowolona, ze ci bardzo pewni siebie zlodzieje zostali zlapani.. Oczywiscie bezpieczniej zrobilo sie jak zalozylam sobie drugi zamek i zrobi sie jeszcze bezpieczniej jak zaloza zamki na drzwiach do budynku z garazu.. Wszystko dobrze sie skonczylo, szkoda tylko ze moim kosztem...

 - Kolejny rejs zarezerwowany!!! Wyjazd juz w sobote! Jak zwykle na ostani moment! :-) Tymrazem bedziemy sobie plywac po Morzu Srodziemnomorskim przez 11 dni.. Zaczynamy i konczymy w Rzymie, a porty do ktorych bedziemy zawijac beda w Turcji (Alanya), Cyprze(Limassol), Krecie(Heraklion) i Izraelu(Haifa) - na to ciesze sie najbardziej, bo tam mamy az dwa dni! W zadnych z tych krajow (procz Wloch) nie bylam, wiec to bedzie taka 'przystawka' na kolejne wakacje! Tym razem bedziemy plynac norweskimi liniami na statku Norwegian Jade...

                                       

Teraz trzeba bedzie sie jakos przygotowac! Pogoda co prawda nie tropikalna, ale sloneczna i przyjemna.. Trzeba bedzie jakies letnie rzeczy poprzymierzac, zabrac sie za pakowanie.. No i przydaloby sie tez zastanowic co pozwiedzac - jak kto ma jakies rekomendacje co to bardzo prosze... :-)

A w tym tygodniu czeka mnie 4 dniowa inspekcja wszystkich procesow zarzadzania, ktore uzywamy.. Bedzie goraco i intensywnie, ale co tam - przezyje, przeciez urlop przed nami! :-)

niedziela, 17 lutego 2013, kasiadean

Polecane wpisy

  • Rozliczenia, podsumowania i prognozy....

    13 to z reguły moja szczęśliwa liczba. Niemniej jednak 2013 mimo, ze te 13 w sobie mial do takowych nie należał . Wręcz przeciwnie po podsumowaniu nadaje si

  • Z wizyta..

    Miala od wczoraj byc u mnie moja mama.. Przyjezdza raz na pare lat, z reguly, zeby zobaczyc gdzie mieszkam, bo przeciez regularnie sie przeprowadzam.. Wiercilam

  • Zycie potrafi byc okrutne..

    Wlasciwie to nie wiem jak mam zaczac ten wpis. To czego dowiedzialam sie w piatek wstrzasnelo mna bardziej niz przypuszczalam i wlasciwie caly czas o tym mysle.

Komentarze
2013/02/21 14:28:10
Udanego urlopu:-)
-
2013/02/21 14:54:37
jak juz wspomnialam wczoraj - STRASZNIE ci zazdroszcze - ale tak sympatycznie :)) zobaczysz bedzie cudownie!
-
2013/03/15 20:29:14
Mam nadzieje, ze rejs byl udany i wrociliscie szczesliwie.
Przykro mi z powodu wlamania. Super, ze zlodziei juz zlapano.
Pozdrawiam:)