Blog > Komentarze do wpisu

Okres swiateczno-noworoczny...

zostal oficjalnie zakonczony. W UK wszelkie ozdoby swiateczne, kartki, drzewka likwiduje sie wlasnie w swieto Trzech Kroli. Pewnie i lepiej, bo wiekszosc osob dekoruje drzewka w Sw. Mikolaja, wiec i tak wszystko jest 'wystawione' przez miesiac.. Ja wszystko schowalam i sprzatnelam cale mieszkanie przy okazji wczoraj jak widac ponizej:

         

      

Teraz tez trzeba bedzie sie wziac nie tylko za siebie fizycznie, bo i waga i watroba nieco ucierpialy przez ostatni miesiac, ale tez zrobic jakas mala liste wytycznych na ten rok...

Nie robie  postanowien, ale na pewno priorytetem bedzie uaktualnienie swojego CV, bo po ostatnich redukcjach etatow moja sytuacja moze zrobic sie nieprzyjemna, a po 10 latach w tym samym miejscu pracy znalezienie nowej moze zajac troche czasu. Poza tym warto sie tez zastanowic czy czegos nie zmienic, bo do emerytury zostalo jeszcze ustawowo jakies 25 lat..

Chce tez troche zmodernizowac swoje mieszkanie - przedaly by sie nowe wykladziny w sypialniach oraz nowa kuchenka i blaty w kuchni, bo wszystko ma juz ponad 10 lat..

Chce tez oczywiscie podrozowac, bo jest jeszcze tyle krajow i kontynetow do odkrycia..

Chce tez tu  czesciej zagladac co nie zdazalo sie za czesto w zeszlym..

Zobaczymy...

niedziela, 06 stycznia 2013, kasiadean

Polecane wpisy

  • Rozliczenia, podsumowania i prognozy....

    13 to z reguły moja szczęśliwa liczba. Niemniej jednak 2013 mimo, ze te 13 w sobie mial do takowych nie należał . Wręcz przeciwnie po podsumowaniu nadaje si

  • Z wizyta..

    Miala od wczoraj byc u mnie moja mama.. Przyjezdza raz na pare lat, z reguly, zeby zobaczyc gdzie mieszkam, bo przeciez regularnie sie przeprowadzam.. Wiercilam

  • Zycie potrafi byc okrutne..

    Wlasciwie to nie wiem jak mam zaczac ten wpis. To czego dowiedzialam sie w piatek wstrzasnelo mna bardziej niz przypuszczalam i wlasciwie caly czas o tym mysle.

Komentarze
2013/01/06 15:42:24
Jak w miarę miło mi się choinkę ubiera, tak rozbierać jej nie cierpię.
Ale i tak to spada na mnie.
A więc jutro, a najpóźniej pojutrze trzeba się za rozbieranie choinki zabrać, bo w przeciwnym przypadku postoi ona do Wielkanocy;)))
ps. w tych podróżach uwzględnij Polskę, a ściślej Warszawę:).
-
norrnorr
2013/01/07 08:18:16
zrealizowania wytycznych zycze! :-)
-
2013/01/16 11:32:21
no ja mialam tylko taki wieniec adwentowy - bo nie przepadam za sezonowymi dekoracjami.. wiec u mnie szybko bylo "po swietach" ;)
-
2013/01/23 21:11:55
Witam Veanko - postaram sie w tym roku! :-) Ale najwczesniej zjawie sie w Polce w kwietniu..

Norr - milo mi i dziekuje za zyczenia!

Kolumbina - no ja wlasciwie tez nie,ale tu to jest bardzo zarazliwe! :-)